כ-150 חרדים סורבו כניסה לירדן; "רק היהודים עברו חיפוש משפיל"

בנצי לייזרוביץ No Comments on כ-150 חרדים סורבו כניסה לירדן; "רק היהודים עברו חיפוש משפיל"

בדוברות רשות שדות התעופה טענו כי הקבוצה התפרעה במסוף על רקע הסירוב לאפשר כניסת מזון. עד ראיה שנמצא במקום סיפר: "ההתפרעות היחידה היא של הירדנים"

אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קבוצה של כמאה וחמישים חרדים שבקשו לצאת לירדן לציון אהרון הכהן בהר ההר סורבו כניסה לממלכה ועשו את דרכם חזרה לישראל. הירדנים סרבו להכניס את המתפללים מאחר ונשאו בכליהם מזון.

בדוברות רשות שדות התעופה מסרו כי "קבוצת ישראלים חרדים סורבה כניסה לירדן בשל התפרעות במסוף הירדני על רקע סרוב הירדנים לאפשר הכנסת מצרכי מזון. למרות הזהרת צוות המסוף הם החליטו לקחת איתם את פרטי המזון. מסוף רבין ערוך לקליטתם ולסגירה מאוחרת יותר במידת הצורך".

חיים גולדברג, עיתונאי אתר "כיכר השבת" שנמצא במקום, כתב: "אני נמצא עם ה'150' חרדים שתקועים בגבול ירדן. מה שקורה פה זה הזיה, הגענו בזמן למעבר אבל מרגע שהירדנים קלטו שאנחנו יהודים התחילו הבעיות, הירדנים מנסים לבקש מאנשים לגזור את הפאות. כולם פה עוברים חיפושים משפילים בזמן שמי שלא נראה יהודי עובר ללא שום בעיה".

גולדברג התייחס לטענת דוברות רש"ת: "ההתפרעות היחידה בגבול ירדן ש'דובר רש״ת' כתב עליה בהודעה לתקשורת שהפיץ היא התפרעות של הירדנים שמפעילים כוח נגד כל אדם שמצלם או שהם חושבים שרצה לצלם".



0 תגובות